Thursday, October 11, 2012

Currently obsessed

I have been surfing the web looking for great things that I could show you :) As some of you asked about my outfit yesterday I featured two blue shirts, black shorts and some great flat boots! And, of course, I added my current wishlist. I hope you like it!
--
Tenho andado pela web à procura de coisas bem giras para vos mostar :) E como alguns de vocês me perguntaram do combinado que postei ontem, juntei aqui duas camisas azuis, uns calções pretos e umas maravilhosas botas rasas! E, claro, juntei a minha wishlist actual. Espero que gostem!

love
maria ana

Click here to follow me on bloglovin:
Follow Something beautiful

3 comments:

Show me Pretty said...

Este azul (que eu adoro e é das minhas cores favoritas) é a minha felicidade desta estação.
Aliás, um dos próximos projectos DIY do showmepretty.com será desta cor :)

Adoro os calções (e as blusas azuis. bom, e o colar)! :)

- Rita

Maria Ana said...

Fico a aguardar:))

Angela said...

wow)
like boots so much!
xoxo

Did you read these?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...